Marti 21 Mai 2024, Actualizat acum 141 zile 12:00 am

 

Rabla pentru periuţe! Dai periuţa veche şi primeşti una nouă şi o pastă de dinţi

Caravana ”Rabla pentru Periuţa Ta”, parte din campania ”Zâmbeşte România”, susţinută de Aquafresh, ajunge sâmbătă la Iaşi. Ieşenii sunt invitaţi să îşi aducă periuţele vechi, în schimbul cărora vor primi un kit complet de îngrijire orală, format, în limita stocului disponibil, dintr-o periuţă nouă şi pastă de dinţi.

Specialiştii în sănătatea orală prezenţi la cortul ”Rabla” vor oferi, de asemenea, sfaturi personalizate pentru nevoile fiecărui participant. Evenimentul are loc în Piaţa Palatului Culturii, începând cu ora 10.00.

Deşi medicii stomatologi recomandă schimbarea periuţei de dinţi o dată la 3 luni, studiile de piaţă arată să se foloseşte în medie, la nivel urban, aceeaşi periuţă de dinţi timp de 1,5 ani. De asemenea, deşi majoritatea românilor susţin că respectă regulile elementare de igienă dentară, declarând că îşi periază dinţii de două ori pe zi (deşi nu imediat înainte de a merge la culcare), studii de piaţă arată că românii consumă de fapt puţin peste 1 tub de pastă de dinţi pe an (media naţională) şi aproape 2 tuburi pe an la nivel urban.

Începând cu luna aprilie, ”Zâmbeşte România” derulează un program de educare în şcoli din întreaga ţară, inclusiv la Iaşi, alături de specialişti în igiena orală. Elevii vor beneficia de sfaturi privind igiena orală şi seturi complete pentru îngrijirea dinţilor, formate din pastă şi periuţă de dinţi.

Pe lângă activităţile educaţionale, tot de la 1 aprilie 2013, până la finalul anului, ieşenii vor putea beneficia de consultaţii gratuite în cabinete stomatologice. Lista cabinetelor este disponibilă pe site-ul www.zambesteromania.ro.

Având în vedere că 80% dintre români declară că zâmbetul este cel mai important aspect al înfăţişării lor  toate activităţile din cadrul ”Zâmbeşte România” vor susţine trei paşi esenţiali pentru un zâmbet sănătos: trebuie să ne periem dinţii de două ori pe zi, timp de câte două minute, să mergem la dentist în mod regulat – cel puţin o dată pe an şi să adoptăm o dietă sănătoasă, care să includă multe fructe şi legume.

Campania “Zâmbeşte România” a fost dezvoltată în 2012 de GlaxoSmithKline Consumer Healthcare, cu ajutorul specialiştilor în igiena orală, pentru a facilita accesul la educaţie şi la prevenţie, în vederea îmbunătăţirii sănătăţii orale în rândul populaţiei din România. Proiectul face parte din Platforma Europeană pentru o Sănătate Orală mai Bună (BOHEP), amplă iniţiativă europeană lansată în 2012.

http://iasinews.ro/wp-content/upload

Lăsați un comentariu

*