Sâmbătă 23 Noiembrie 2024, Actualizat acum 327 zile 12:00 am

 

Cei mai mulţi clienţi de Black Friday vor fi de la Iaşi. Reiese dintr-un studiu realizat de Google

Potrivit unui clasament realizat de Google, Iaşul ocupă primul loc în ceea ce priveşte căutările pe motorul lor, după criteriul Black Friday. Asta înseamnă, spre marea bucurie a comercianţilor care se aşteaptă la vânzări record.

Căutările pe motorul de căutare Google după numele „Black Friday”, în România, au crescut cu peste 500% din octombrie până în prezent.  Presa de specialitate a intrat în vervă, sunt unele site-uri care au deschis, pe lângă forumuri , chiar şi „ghişee” de informaţii.

Black Friday 2013 are loc pe 29 noiembrie, însă unele magazine au anunţat deschiderea campaniei, chair de joi, 21 noiembrie.  Noaptea, magazinele online vor deschide seria ofertelor pentru produsele lor.

Anul acesta, campania a atras interesul unui număr mai mare de comercianţi online, mai bine de o treime din cele peste 60 de magazine online care şi-au anunţat implicarea în Black Friday 2013 declarând că nu au derulat promoţii în perioada similară din 2012. Potrivit datelor reţelei de afiliere 2Parale, anul trecut s-au înregistrat de 15 ori mai multe vânzări de Black Friday decât într-o zi obişnuită de vineri. Cele peste 200 de magazine online din 2Parale au atras într-o singură zi 9.477 de comenzi, în valoare de 3,2 milioane de lei.
Ziua reducerilor şi-a primit numele de la haosul din TRAFIC pe care l-a provocat la început în oraşele din America. Numele Black Friday îşi are originea în Philadelphia, unde descria traficul greu de după Ziua Recunoştinţei. 1961 a fost primul an când s-a folosit acest termen şi s-a extins dincolo de Philadelphia în 1975.

 

http://iasinews.ro/wp-content/upload

Lăsați un comentariu

*